اسلایدشو

متافيزيک براي همه است، همة اديان قبولش دارند، و وضو  به لحاظ متافيزيکي و فراتر از جنبه‌هاي مذهبي، فلسفة خاص و تعريفي از دنياي تو در توي متافيزيک براي خود دارد . شما به کمک وضو، انرژي منفي را دفع مي ­کنيد؛ زيراآب، يکي از پاک­ترين و مقدس­ترين منابع موجود روي کره خاکي است که با استفاده از آن، شما دفع انرژي منفي مي‌کنيد و انرژي مثبت و پاکي آب را به وجودتان منتقل مي ­نماييد.

 کف دستان شما  "چاکرا" است، و در هنگام شستن دست  در وضو، انرژي منفي را تخليه مي­ کنيد و بعد نوبت به شستن صورت مي­ رسد.
  بالاي پيشاني شما يک "چاکرا"ي ديگر است که شما با ريختن آب از بالاي صورت به سمت پايين، انرژي منفي را تخليه مي­کنيد. حال  نوبت شستن دست ­ها مي‌رسد. آقايان روي آرنج "چاکرا "دارند و خانم ­ها پشت آرنج که شما با شستن آن به صورت وارونه، يعني ريختن آب از بالاي آرنج به سمت پايين، انرژي منفي را دفع مي ­کنيد.
 نوبت به شستن "چاکرا"ي هفت که همان مسح سر است مي ­رسد و باز همان عمل برعکس، يعني از سمت فرق سر به پايين … . اگر دقت کرده باشيد، هنگام وضو گرفتن، تنها جايي که از پايين به بالا شسته مي­ شود مسح پاست. ما از نقطة انگشت شست پا، دست خود را به سمت بالا مي‌کشيم؛ زيرا تنها جايي که انرژي مثبت را به بدن برمي‌گرداند، مسح پاست.
در تمام مراحل وضو گرفتن، با هفت "چاکرا"ي بدن سر و کار داريم و در تمام مراحل از تمام "چاکرا"ها با استفاده از آب که منبع پاکي و قداست است، انرژي هاي منفي بدن را به سمت خارج دفع، و در مرحلة آخر با وضو گرفتن، انرژي مثبت را وارد بدن مي ­کنيم.  

وضو گرفتن، علاوه بر اينکه يکي از راه ­هاي دفع انرژي منفي و جذب انرژي مثبت است، باعث آرامش انسان هم ­مي ­شود؛ از همين رو، هر وقت که سردرد داريد، عصباني هستيد و يا احساس مي­کنيد که روحتان سنگين شده ­است، وضو بگيريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی