برنامه ریزی کنکور ۹۹

اخبار

برنامه ریزی کنکور ۹۹ باید کاملا حرفه ای انجام بشه

دانش آموزانی که قصد دارند برنامه ریزی کنکور ۹۹ را داشته باشند نظام جدیدی محسوب می شوند. آنها فقط یک دوره کنکور نظام جدید را دیده اند و بعنوان مرجع سوالات کنکوری می توانند از آنها استفاده کنند و بعنوان یک نسل باهوش و پیش فعال نزد همه مطرح هستند.

بروبچه های دهه هفتادی و دهه هشتادی، تجربه من مشاور میگه که این نسل خیلی راحت طلبتر از نسل های قبلی هستند و نوشتن و ارائه یک برنامه ریزی براشون کار ساده ای نیست. از طرفی بین این تعداد بیشمار داوطلب کنکور ۹۹ افرادی که واقعا به برنامه ریزی ها بیشتر اهمیت میدن و تلاش بیشتری میکنن شانس موفقیت بیشتری هم دارند.

برنامه ریزی کنکور ۹۹ باید چگونه باشد

مسلما دانش آموزی که از ابتدا هدفمند درس خونده و برای رشته و دانشگاه برتر تلاش کرده ، تست های زیادی هم کار کرده. اما بعضی ها تازه سال آخر به این فکر می افتند که کنکوری هم در کار هست و برای موفقیت در این رقابت باید تست زنی های زیادی انجام داده باشد.سال آخر از اهمیت بسیار زیادی برخورداره. پایه دوازدهم آخرین تلاش های هر دانش آموزی برای موفق شدنه. خیلی ها که در حال خوندن این مقاله هستند هنوز پایه یازدهمی هستند و هنوز زمان بسیار خوبی برای پیشرفت دارند. اما اونایی که دیرتر این متنو میخونن دوازدهمی هستن و دیگه باید کنکوری صداشون کنیم. پیشنهاد می کنم اگه هنوز پایه یازدهم هستید ، روش های صحیح مطالعه تک تک درسها را یاد بگیرید و همینطور سرسری کتابو باز نکنید و شروع به خوندن کنید. پیشنهاد میکنم که حتما روش علمی تست زنی رو یاد بگیرید و حرفه ای عمل کنید. این که چگونه تست بزنید ، چندتا ،چه زمانی ،از کدوم کتاب تست بزنید خیییییلی مهمه و بیشتر دانش آموزانی که پیشرفت خوبی نمی کنند به همین دلیله که روش صحیح مطالعه ، مرور و تست زنی رو بلد نیستن.

نحوه تاثیر معدل در کنکور ۹۹ به چه صورت خواهد بود

حالا که این مقاله را مینویسم چیز بخصوصی درباره تاثیر معدل در کنکور ۹۹ مطرح نکرده اند. یعنی قرار بود ۳۰درصد تاثیر معدل باشد که ۲۰درصد آن بصورت قطعی و ۱۰درصد آن نیز بصورت مثبت اعمال شود . ولی این طرح توسط مجلس رد شد و فعلا چیز خاصی راجع به تاثیر معدل کنکور ۹۹ اعلام نشد.

دریافت برنامه ریزی کنکور ۹۹

همه دانش آموزان میتوانند از موسسه کنکور آسان است بصورت رایگان برنامه ریزی تخصصی خود را دریافت کنند. مسلما نقش میزان هدفمند بودن شما در اجرای برنامه ریزی و نوع منابعی که استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت است و میتوانند به عملکرد شما سرعت و کیفیت ببخشد.

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور ۹۹ بصورت رایگان و بهره مندی از

طرح ویژه نوروزی کنکور آسان است

با شماره های

۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱

۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲

تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول ) یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بعد از یک برنامه منظم …

تماس تلفنی