اسلایدشو
2
به ياري خداوند، آزمون سراسري سال 1394 در گروه‌هاي پنجگانه آزمايشي، روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 21 و 22 خردادماه برگزار خواهد شد. به همين خاطر مناسب ديديم که در اين ستون، نکات لازمي را که داوطلبان براي پرينت کارت شرکت و حضور در جلسه آزمون بايد در نظر داشته باشند، در ذيل يادآوري کنيم:
1- کارت‌ شرکت در آزمون سراسري 94 داوطلبان اين آزمون از روز يکشنبه 17  لغايت روز چهارشنبه 20 خردادماه روي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد.
2- داوطلبان آزمون سراسري 94 در تمام گروه‌هاي آزمايشي لازم است که در تاريخ مقرر به سايت اينترنتي سازمان مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات کارت اعتباري ثبت‌نام، شماره شناسنامه يا شماره پرونده و کدرهگيري، يک نسخه پرينت از کارت شرکت در آزمون خود تهيه کنند.
3- داوطلباني که در دو يا سه گروه آزمايشي، متقاضي شرکت در آزمون سراسري شده‌اند، لازم است که علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت کارت گروه آزمايشي دوم يا گروه‌هاي آزمايشي دوم و سوم خود اقدام کنند.
4- براي شرکت در جلسه آزمون سراسري، همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملي يا شناسنامه عکسدار و الزامي است.
5- چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده يا کدرهگيري مورد نياز، موفق به پرينت کارت شرکت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است که با مراجعه به سايت سازمان سنجش و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پي‌گيري، نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي يا کد رهگيري ثبت‌نام خود اقدام نمايد. لازم به ذکر است که اين امکان براي داوطلباني فراهم است که در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند؛ لذا لازم است داوطلباني که اطلاعات فوق‌الذکر را گم کرده‌اند، با عضويت در اين سيستم، نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام کنند. 
6- داوطلبان لازم است که براي ويرايش اطلاعات موردنظر، به بندهاي مربوط به آن در اصل اطلاعيه سازمان درباره تاريخ، نحوه پرينت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسري سال 1394 که علاوه برسايت سازمان در همين شماره از هفته‌نامه پيک‌سنجش نيز درج شده است، مراجعه نمايند.
7- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملي يا شناسنامه عکسدار الزامي است.
8- درِ حوزه‌هاي امتحاني صبح‌ها راس ساعت 7 و بعد از ظهرها راس ساعت 30/2 بسته خواهد شد و شروع فرايند آزمون صبح‌ها راس ساعت 30/7 و بعد از ظهرها راس ساعت 3 خواهد بود؛ بنابراين، از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالن‌هاي امتحاني به حوزه‌هاي امتحاني جلوگيري مي‌شود.
9- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون، علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي مربوط، لازم است که اصل کارت ملي يا شناسنامه عکسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاک‌کن و يک سنجاق يا سوزن به همراه داشته باشد.
10- داوطلبان از آوردن وسايل اضافي از جمله کيف دستي، ساک، پيجر، تلفن همراه، تبلت، جزوه، کتاب، ماشين حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اکيداً خودداري کنند.

موفق باشيد

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور : 09127523889 آزمون برتر مهندس مسعودی استاد انتشارات گیلنا درس خواندن آسان است سایت رسمی انتشارات گیلنا سایت رسمی کنکو سایت رسمی کنکور اسان سایت رسمی کنکور اسان است طعم مطالعه طعم مطالعه با لذت مشاوره نحصیلی رایگان مشاوره کنکور مقالات کنکور مقالات کنکوری وبسایت رسمی انتشارت گیلنا وبسایت رسمی کنکور وبسایت رسمی کنکور اسان وبسایت رسمی کنکوراسان است کنکور کنکور آسان کنکور آسان است کنکور اسان کنکور اسان است کنکور برتر کنکور نیوز کنکورآسان گیلنا

انواع آجیل خام مخصوصا بادام و گردو، میوه‌های خشک و البته انجیر خشک.

+ یک نوشیدنی خنک و شیرین

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی