اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ و همچنین اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی متمرکز دانشگاههای فرهنگیان و شهید رجائی وابسته به وزارت آموزش و پرورش که نتیجه صلاحیت عمومی و یا تخصصی آنان بعد از اعلام نتایج آزمون مذکور مورد تجدید نظر قرار گرفته است.

اخبار

بدین ‌وسیله از کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌ شده نهائی هر یک از رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز مرحله تکمیل‌ظرفیت دانشگاههای شهید مطهری، مذاهب اسلامی، مالک اشتر، علوم پزشکی بقیه ا…(عج) و علوم پزشکی ارتش، فرهنگیان و شهید رجائی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ در سایت این سازمان اعلام شده، دعوت می‌نماید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (به شرح اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مندرج درسایت سازمان درشهریورماه مربوط به اعلام نتایج آزمون سراسری) و با رعایت موارد ذیل در تاریخهای تعیین شده برای ثبت نام به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه نمایند .

۱-کلیه پذیرفته‌‌شدگان لازم است با همراه داشتن اصل مدارک برای ثبت ‌نام به دانشگاه محل قبولی در یکی از روزهای یکشنبه یا دوشنبه مورخ ۲۰ و 92/11/21 به آدرس دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد. 

2- پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از حضور فیزیکی برای ثبت‌نام دردانشگاه محل قبولی حتماً برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان، مکان، شرایط و مدارک اختصاصی مورد نیاز علاوه برمدارک این اطلاعیه برای ثبت‌نام به آدرس سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند.
۳- پذیرفته‌‌شدگان چنانچه دارای قبولی قبلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ باشند، برابر ضوابط اعلام ‌شده قبولی آنان در رشته قبلی لغو می‌گردد و  باید در رشته پذیرفته‌ شده (قبولی جدید) مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند. ضمناً برای پذیرفته‌‌شدگان دوره‌های روزانه یک نوبت از حداکثر دو نوبت قبولی منظور خواهد شد.
۴- پذیرفته‌شدگانی که هم دارای قبولی در رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی (طبق اطلاعیه مورخ ۹۲/۱۱/۶) مندرج در سایت این سازمان ) و هم دارای قبولی در رشته‌های این دانشگاه‌ها در این مرحله (بر اساس همین اطلاعیه) هستند، توجه داشته باشند که ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنها در رشته‌های قبولی طبق نیاز و نظر آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.
۵-داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی دوره‌های روزانه اعلام گردیده، خواه در مؤسسه آموزش ‌عالی ذیربط ثبت‌‌نام نمایند و یا ننمایند، حق شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ را نخواهند داشت.
۶-داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز قرار گرفته‌اند، نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.
۷-در رشته نیمه‌متمرکز علوم تغذیه (کد ۳۰۵۶۳) دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد بین المللی سپیدان بدلیل اینکه در این مرحله نتیجه مصاحبه داوطلبان از سوی دانشگاه ذیربط به این سازمان اعلام نگردید، داوطلبی بعنوان پذیرفته شده نهائی اعلام نخواهد شد.
در پایان اعلام می‌دارد که داوطلبان گرامی می توانند سوال خود را در رابطه با اعلام نتایج نهایی در این مرحله در ساعت اداری با شماره تلفنهای ۹-۸۸۹۲۳۵۹۵ (۰۲۱) و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مطرح نمایند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری گردد.
 

مشاهده فهرست پذیرفته شدگان

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول ) یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بعد از یک برنامه منظم …

تماس تلفنی