اسلایدشو

عيب اصلي  آمدن بهار و  تعطيلات نوروز اين است که:

<فکر مي‌کني همه دارند حسابي خوش مي‌گذرانند و تنها تو هستي که مجبوري درس بخواني و با کتاب‌هاي تست کلنجار بروي!
<چون نمي‌تواني سريال­هاي تلويزيون را ببيني، بي‌مزه‌ترين سريال هم برايت حکم بهترين سريال سال جهان را پيدا مي‌کند!
<از قديم گفته‌اند که بهار به همه مي‌سازد جز به آدميزاد؛ براي همين، همه‌اش خواب آلوده هستي و چرت مي‌زني و کتاب بيشتر برايت نقش بالش را بازي مي‌کند!
<دلت را به عيدي‌هاي بزرگترها خوش کرده­ بودي که کمي ورم جيبت بيشتر شود، اما متاسفانه امسال حق رفتن به خانۀ قوم و خويش را نداري و در نتيجه از عيدي گرفتن هم محروم هستي!
<لباس و کفش جديد هم به خاطر کنکور حذف شده است. اعتراض هم که مي‌کني، مي‌گويند مگر تو کنکور نداري؟! اصلاً کسي نيست بگويد مگر کنکوري جماعت نبايد لباس بپوشد؟! شايد هم لباس نو پوشيدن رابطه عکس با رتبۀ خوب دارد؟!!  
< هر کس که تو را مي‌بيند مي‌گويد شما هم که کنکوري هستي و عيد نداري؛ اصلاً يک جوري مي‌گويند کنکوري هستي که انگار وبا داري و بايد قرنطينه شوي!
<همه دوست دارند که کارنامه اعمال پرخير و برکتشان را جلوي شما مرور بفرمايند و بگويند که خودشان يا فرزندشان چقدر درس خوان و باهوش بوده‌اند و راه رسيدن به موفقيت، پيروي از شيوۀ آنهاست!
< پر است از نصيحت‌هاي تکراري عمه و عمو و خاله و دايي و پسرعموي پدر و همسايه و قصاب محله و … که خود را مشاور خبرۀ کنکور مي‌دانند و انتظار دارند که گوش‌هايت را دربست تقديمشان کني و با تکان‌هاي سر، تاييد کني که حرف‌هايشان خلّاقانه و بسيار مفيد است و تو تاکنون از هيچ کس ديگر، اين حرف‌ها را نشنيده‌اي!

<چند تا عيب اصلي ديگر هم دارد که يادم نيامد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی