اطلاعیه‌ سازمان سنجش‌ در خصوص‌ رشته‌ هایی که پذیرش دانشجو در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است

اخبار

سازمان سنجش آموزش كشور به استناد تبصره 3 ماده 5 قانون سنجش و پذيرش دانشجو مصوب 10/6/1392 مجلس محترم شوراي اسلامي و براساس مصوبه اولين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو، فهرست رشته محلهاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1393 كه پذيرش دانشجو در آنها صرفاً براساس سوابق تحصيلي صورت مي‌پذيرد را به شرح جداول مندرج در اين اطلاعيه به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام در آزمون سراسري سال 1393 مي‌رساند.

لذا نظر كليه متقاضيان براي پذيرش در اين قبيل رشته‌ها را به موارد ذيل معطوف مي‌دارد:
1-       رشته محلهاي تحصيلي اعلام شده در جداول ذيل فهرست اوليه مي‌باشد و بديهي است هرگونه تغييرات در اين خصوص همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسري (نيمه دوم مردادماه) سال 1393 از طريق دفترچه راهنماي انتخاب رشته به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.
2-       متقاضيان پذيرش در اين قبيل رشته‌ها لازم است نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسري سال 1393 در بازه زماني 16/9/92 لغايت 23/9/92 اقدام نمايند.
3-       كليه متقاضيان مي‌بايست در محدوده زماني انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1393 (نيمه دوم مردادماه 1393) نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته براساس توضيحاتي كه در اطلاعيه‌ها و دفترچه راهنماي انتخاب رشته در آن تاريخ منتشر خواهد شد، اقدام نمايند.
4-       كليه متقاضيان فارغ‌ از اينكه در جلسه آزمون سراسري سال 1393 (در تيرماه 1393) شركت نمايند (حاضر شوند) و يا شركت ننمايند (غايب جلسه آزمون)، مي‌توانند نسبت به انتخاب كدرشته‌هاي مذكور اقدام كنند.

در پايان لازم است به اطلاع برساند كه فهرست آن دسته از كدرشته محلهاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه پذيرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصيلي صورت مي‌پذيرد از طريق سايت دانشگاه مذكور تا پايان آذرماه 92 اعلام خواهد شد.

فهرست‌ رشته‌ هاي موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي

فهرست‌ رشته‌ هاي دانشگاه پيام نور

فهرست رشته های نیمه حضوری ، بین الملل یا مجازی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول ) یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بعد از یک برنامه منظم …

تماس تلفنی