اخبار
دکتر توکلي، ‌با بيان اينکه نتيجه اوليه آزمون سراسري 94 به صورت کارنامه تنظيم شده است، افزود: کارنامه کليه داوطلبان شرکت کننده در آزمون تا هفته اول مردادماه روي سايت سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org  قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: يک هفته پس از اعلام نتايج اوليه آزمونسراسري، پاسخنامه داوطلبان داراي رتبه کشوري کمتر از 75 هزار در هر يک از گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي وفني، علوم تجربي و انساني و رتبه کشوري کمتر از 10 هزار در گروه‌هاي آزمايشي هنر و زبان‌هاي خارجي روي سايت سازمان سنجش قرار داده مي‌شود.
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان و نحوه انتخاب رشته توضيح داد: کليه داوطلباني که براساس نتايج اوليه آزمون مجاز به انتخاب رشته مي‌شوند مي‌توانند براي انتخاب کد رشته محل‌هاي تحصيلي دوره روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نيمه حضوري، پرديس‌هاي خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پيام نور، مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غير دولتي و دانشگاه فرهنگيان و با توجه به مندرجات کارنامه مبني بر اينکه براي دوره يا دوره‌هايي مجاز به انتخاب رشته هستند، با دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي از سايت سازمان سنجش و مطالعه دقيق دفترچه مذکور و اطلاعيه‌اي که از سوي سازمان سنجش  منتشر مي‌شود، در دهه اول مرداد‌ماه، با رعايت کليه ضوابط و شرايط نسبت به انتخاب حداکثر 150 کدرشته محل از ميان کد رشته‌ محل‌هاي تحصيلي گروه آزمايشي يا گروه‌هاي آزمايشي مجاز اقدام کنند و کدرشته ‌محل‌هاي انتخابي را به ترتيب اولويت علاقه مرتب نموده و پس از کنترل‌ لازم اطمينان از صحت کد رشته محل‌هاي انتخابي، در مهلت مشخص شده به سايت سازمان سنجش مراجعه و کد رشته محل‌هاي انتخابي را به ترتيب اولويت علاقه در فرم انتخاب رشته  اينترنتي ثبت نمايند.
دکتر توکلي، با اشاره به تسهيلات سازمان سنجش براي انتخاب رشته داوطلبان، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با روش انتخاب رشته و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازي و آشنايي با رشته‌هاي آموزش عالي، اطلاعات لازم را در زمان مقتضي در اختيار داوطلبان قرار مي‌دهد و نسبت به راهنمايي آنها اقدام مي‌نمايد.
وي در ادامه در مورد نحوه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامي توضيح داد: با توجه به اينکه دانشگاه آزاد اسلامي براي پذيرش دانشجو در کدرشته‌ محل‌هاي با آزمون براساس نتايج آزمون سراسري 94 به صورت جداگانه اقدام مي‌نمايد، لذا پس از اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري، داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کد رشته‌ محل‌هاي با آزمون دانشگاه مذکور ضرورت دارد که پس از دريافت پرينت کارنامه نتيجه اوليه آزمون سراسري از سايت سازمان سنجش، براي انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامي به سايت مرکز آزمون اين دانشگاه مراجعه نمايند.

 

مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور، در پايان با بيان اينکه نتيجه نهايي رشته‌هاي متمرکز در دهه دوم شهريور اعلام مي‌شود، گفت: نتيجه نهايي براي رشته‌هاي متمرکز آزمون سراسري 94 در دهه دوم شهريور اعلام مي‌شود. همچنين فهرست اسامي معرفي شدگان رشته‌هاي نيمه متمرکز در نيمه اول مهر و فهرست اسامي قبول شدگان نهايي اين رشته‌ها در دي ماه اعلام مي‌گردد.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور : 09127523889 آزمون برتر مهندس مسعودی استاد انتشارات گیلنا درس خواندن آسان است سایت رسمی انتشارات گیلنا سایت رسمی کنکو سایت رسمی کنکور اسان سایت رسمی کنکور اسان است طعم مطالعه طعم مطالعه با لذت مشاوره نحصیلی رایگان مشاوره کنکور مقالات کنکور مقالات کنکوری وبسایت رسمی انتشارت گیلنا وبسایت رسمی کنکور وبسایت رسمی کنکور اسان وبسایت رسمی کنکوراسان است کنکور کنکور آسان کنکور آسان است کنکور اسان کنکور اسان است کنکور برتر کنکور نیوز کنکورآسان گیلنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول ) یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بعد از یک برنامه منظم …

تماس تلفنی