صفر تا صد تکنیک و روش های تست زنی کنکور قسمت (۹)

اسلایدشو

صفر تا صد تکنیک و روش های تست زنی کنکور قسمت (۹)

شیوه ی تست زنی درمنزل:

سعی کنید هرتعداد درس را که در روز میخوانید با توجه به شرایط،بودجه بندی و زمان آزمون از خود یکجا وباهم تست بگیرید.با این تمرین شما ذهن را دربیاد آوری و استفاده از آموخته های طبقه بندی شده ،یاری میدهید و ذهن عادت میکند چند درس را بتواند دریک زمان مشخص بیاد بیاورد.

اگر روزانه این تمرین را انجام دهید،باعث میشود ازخستگی ذهن در جلسه ی آزمون جلوگیری شود و شما بتوانید از حداکثر توانایی ها و دانش خود درآزمون ها استفاده ببرید.

درابتدای تمرین تست زنی زماندار،ممکن است نتوانید بخوبی زمان را مدیریت کنید و بقولی زمان از مدیریت شما خارج شود.که در ابتدای تمرین ،اشکالی ندارد و میتوانید کمی زمان بیشتری به تمرین تست زنی اختصاص دهید زیرا باز هم
نباید سرعت فدای دقت شود.

کم کم و به مرور زمان میتوانید به زمان اصلی و مختص هر تست دست یابید.

تذکر:هیچوقت قبل از درک کامل درس و اتمام مراحل یادگیری ،تست زماندار نزنید چرا که در این حالت فقط باعث هدر رفتن وقت خود خواهید شد.

تست زنی در منزل در سه مرحله باید انجام شود:

۱- تست زنی همزمان با اولین مطالعه برای مبحث مورد نظر که بهتر است از تست های موضوعی در این مرحله برای تست زنی استفاده کنید.

۲- تست زنی بعد از یادگیری کامل مبحث مورد نظری که تمام مراحل مطالعه و یادگیری آن با رعایت اصول مطالعه همچون خلاصه نویسی ها ، حاشیه برداری ها و … انجام شده که در این مرحله برای تست زنی باید از تست های تکمیلی مربوط به همه مباحث استفاده کنید تا به تسلط برسید.

۳- این مرحله ویژه دوران جمعبندی عید تا کنکور است که در آن برنامه تست زنی شما جهت افزایش سرعت و دقت است و باید از کنکورهای سراسری و تست های مختلط باشد.

این مرحله باعث آمادگی هر چه بیشتر شما در حل تست های جامع و نیز افزایش تسلط در مباحث خوانده شده می شود.

 


مهندس احمد سلام مشاور برتر موسسه کنکور آسان است
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی