ترتیب تست زنی دروس در کنکور

اخبار

ترتیب تست زنی دروس در کنکور

خوب دوستای گلم تو پست های قبلی گفتیم که برای هردرس طبق ضریبی که داره وقت بذارین…………
بنابراین تو دروس عمومی ادبیات بیشترین نقش رو داره……..بعدشم دین وزندگی و نهایتا عربی و زبان……………..
البته این اهمیت از نظر ضریب بود……ولی چرا میگن فلان درس تو کنکور خیلی مهمه یل خیلی تراز داره یا اینکه آسانسور کنکوره؟؟
باید خدمت شما بگم که بعضی درس ها رو تو کنکور خیلی ها منفی میزنند یا درصد زیر ۲۰رو دارن واگه شما می خوای ازشون پیشی بگیری به کمک این درس ها میتونی این کارو بکنی…..مثلا درس عربی رو که میگن نمیشه زد…….
شما اگه چند تست بیشتر عربی بزنی خیلی جلو میزنی…………………………………
اما چطوری؟ باید بگم که تو کنکور برا محاسبه ترازا از یه سری معادلات استفاده میکنن که قرار نیس شما یاد بگیریش فقط قراره بدونی که زدن درس هایی که بقیه توش ضعیفن یعنی سوار شدن آسانسور……..یعنی رتبتونو به شکل معجزه آسایی جا به جا میکنه…………..
همون طور که گفتم عربی یکی از همین دروسه……اگه بچه ها به عربی دل بدن ضرر نمیکنن و عربی دستشونو میگیره……من میگم عربی چون من تو حوزه عربی تخصصی ترم و اینم بگم که عربی کنکور خودمو۱۰۰ زدم…………….ریا نشه ها .!!
فقط خواستم بگم که این قضیه رو من خودم لمسش کردم…………..پس از همین الان توجه کن که تو دفترچه عمومی اگه با عربی دوست باشی دستتو میگیره….
اگه همت کنید و با ما باشید میتونید به راحتی عربی رو بالای ۷۰ بزنید……….کاری که فقط حدود ۲۰۰۰ نفر اول کنکور میتونن بکنن……..
با ما باشید….

مهندس احمد سلام مشاور برتر موسسه کنکور آسان است
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی