مقاله دلیل خواب آلودگی از کنکور نیوز

اخبار

مقاله دلیل خواب آلودگی از کنکور نیوز

“کاش می شد پنج دقیقه بخوابم!”

چند بار تا حالا توی کتابخونه یا سر کلاس یا حتی توی خونه وقتی مشغول درسی، این جمله رو توی دلت گفتی..؟

می دونی چرا خوابت می گیره؟

برات می گم ولی نخونی و دو دقیقه بعد یادت بره ها! یادت باشه از این به بعد رعایت کنی.

خیلی آروم می خونی! توی نوشته های قبلیم بهت گفتم که تند و سریع درس بخونی یادت که هست؟ آروم و کند خوندن باعث میشه حوصله ات سر بره! خوابت بگیره! اینجور موقع ها که دیدی داری سوتی می دی و گیج می زنی پاشو یه کم قدم بزن و برگرد.وقتی برگشتی سرعتت رو سه برابر کن!

بد می شینی! مثل یه تیکه ژله نباش که از رو صندلی پشت میزت سر بخوری پایین و کم کم سر از رختخواب در بیاری! راحت بشین اما حالت مطالعه رو حفظ کن! تو ژله نیستی، آدمی!

هوا گرمه!آره گرما خواب آلودت می کنه.سعی کن جاتو عوض کنی یا وقتی تازه از بیرون رسیدی و آفتاب مغزتو سوراخ کرده یه دوش آب خنک بگیری.

ممکنه چشمات خسته باشن! یه پیشنهاد فوق العاده! یه کمپرس سرد یا یه حوله ی خیس سرد بذار روی چشمات.هم خوابت می پره و سرحال می شی هم خستگی چشمات درمیاد!

تازه غذا میل فرمودی! عزیز دلم! وقتی غذا میخوری تا یک ساعت بعدش چیزی نخونی بهتره.حداقل ده دقیقه بعد از غذا آروم راه برو.یه جا نشین چون تو همش داری درس میخونی و می شینی یه جا! قرار نیست صد کیلو بشی!فکر بعد از کنکور هم باش!

از درسی که قراره بخونی خوشت نمیاد!آش خاله اس! این کتابا تو رو به هدفت می رسونه!عاشق هدفت باش!

نور کمه! دیگه اینم بگم؟؟ خب برو نزدیک پنجره یا اگه شبه چراغونی کن!

هر چی که هست! هیچکس نگفته نخواب! در شبانه روز هفت ساعت خواب رو حتما داشته باش. اینا که گفتم خواب های مزاحمه! بندازشون دور!

تو میتونی.به خودت ایمان بیار! فقط چند ماهه و بعد خواهی دید که اراده ی تو همه چیز رو تغییر میده!

حافظ میگه:

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی!

مراقب خودت باش!

 

مهندس احمد سلام مشاور برتر موسسه کنکور آسان است
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی