اسلایدشو

کوهنورد بدون کوله پشتي معني نمي‌دهد؛ بخصوص اگر هدفش صعود کوهي دشوار و مرتفع باشد، حتماًيک کوله پشتي حرفه­اي دارد؛ کوله­اي که تمام وسايل مورد نياز براي يک صعود موفق و ايمن را در خود دارد. يک کوهنورد حرفه­ اي ابزار مورد استفاده­‌اش را با وسواس بسيار انتخاب مي­ کند تا تمام وسايلش، بهترين کيفيت و بازدهي را داشته ­باشند، و البته هر روز نيز براي کوهنوردان وسايلي با کيفيت­ تر و مفيدتر به بازار عرضه مي­شود تا صعود کوهنوردان ايمن­تر و آسان ­تر باشد.

شما نيز به نوعي يک کوهنورد هستيد؛ کوهنوردي که هدفش صعود بر قلۀ آزمون سراسري است و در اين راه لازم است که وسايل مورد نيازتان کامل، بي عيب و نقص و از بهترين نوع باشد. بايد بدانيد چه بخوريد، چه بخوانيد ، چگونه بخوانيد، چقدر بخوابيد،  چطور تمرکز کنيد و ده‌ها مورد ديگر که هر هفته با کوله پشتي کنکوري هاي 95 شما را در اين زمينه­ ها ياري خواهيم داد.
آيا مي­دانيد که انواع انگور(قرمز، بنفش و سياه)، زغال اخته، سيب، موز و آلبالو براي حافظه مفيد است؟ اگر توجه کنيم، بيشتر اين ميوه­ها رنگ قرمز و بنفش دارند که به دليل" فيتوکميکال" موجود در آنهاست. يکي از همين فيتوکميکال‌ها، "آنتوسيانين"است که براي مغز بسيار مفيد است. يکي از مشهورترين ميوه ها براي تقويت حافظه، زغال اخته است. در بسياري از مطالعاتي که انجام شده، زغال اخته ماده بسيار مفيدي براي حافظه و مغز شناخته شده است. سيب‌ها نيز حاوي مقدار زيادي "کورستين"هستند؛ آنتي اکسيداني که در مطالعات اخير نشان داده شده است که از مبتلا شدن به بيماري آلزايمر جلوگيري مي‌کند. البته بايد توجه داشت که بيشترين مقدار کورستين در داخل پوست سيب يافت مي‌شود؛ پس بهتر است که سيب را با پوست ميل کنيد.
 موز نيز يکي از ميوه‌هايي است که با آنکه رنگ قرمز ندارد خوراکي بسيار مفيدي براي بهبود عملکرد مغز به شمار مي‌آيد، و از آنجايي که انرژي را بتدريج آزاد مي‌کند، يک مادۀ مغذي مناسب براي رفع گرسنگي در ميان وعده‌ها محسوب مي‌شود.
آيا مي­دانيد تحقيقات نشان داده است که حتي بوييدن دارچين موجب افزايش هوشياري و يادگيري و تقويت تمرکز و حافظه مي‌شود؟زيرا قند خون در تقويت حافظه کوتاه مدت مؤثر است و اين ادويه خوش بو نيز کمک مي‌کند که قند خون بدن متعادل شود و کارکرد مغز بالا برود.

آيا مي دانيد که رزماري داراي "کارنوسيک اسيد"است که محافظت کننده سلول‌هاي مغزي است؟ تحقيقات نشان داده است که اين گياه طبيعي، خستگي فرد را از بين برده و قدرت حافظه را تا 18 درصد افزايش مي‌دهد.

ارتباط با مشاوران موسسه کنکور آسان است : 09127523889
 مارا در کانال تلگرام دنبال کنید :تلگرام کجاي کاري؟
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی