اسلایدشو

کنکور21

یک کارشناس تغذیه به کنکوری‌ها توصیه کرد که سیب قرمز را به صورت قاچ شده سر جلسه آزمون برند، چراکه هم برای تقویت حافظه مفید است و هم قند طبیعی دارد.





این کارشناس تغذیه اظهار کرد: شکلات، آبنبات و شیرینی‌های مصنوعی برای جلسه کنکور مفید نیست، زیرا به همان سرعتی که قند خون را بالا می‌برد، آن را پایین می‌آورد و تنها برای حدود یک ساعت گلوکز را تامین می‌کند.





وی انجیر و توت خشک، خرما و کشمش را قندهای طبیعی مناسبی برای جلسه کنکور دانست که هم حمل آن راحت است و هم بالا و پایین رفتن ناگهانی قند خون را همراه ندارد.





این کارشناس تغذیه با بیان اینکه نباید مصرف آب سر جلسه کنکور فراموش شود، عنوان کرد: آب برای گردش خون و عملکرد سلول‌های مغز لازم است، اما توصیه می‌شود از آبمیوه‌های طبیعی، شربت خانگی مانند شربت بیدمشک و آلبالو استفاده شود، نه آبمیوه‌های صنعتی.





وی به کنکوری‌ها توصیه کرد: سیب قرمز را نیز به صورت قاچ شده با خود همراه ببرند، چون هم برای تقویت حافظه مفید است و هم قند طبیعی دارد.





وی تصریح کرد: برای صبحانه روز کنکور نیز باید ترکیبی از لبنیات و پروتئین مانند گردو و پنیر، یک لیوان شیر و تخم مرغ استفاده شود.





به گفته این کارشناس تغذیه باید از صرف چای غلیظ در وعده صبحانه قبل از کنکور خودداری شود.


وی ادامه داد: بهتر است در وعده صبحانه در مصرف مواد قندی زیاده‌روی نشود و تا حد امکان نیز نان سبوس‌دار مصرف شود

شماره تماس جهت مشاوره تحصیلی: 09128375747

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی