اسلایدشو

فکر مثبت به همراه تلاش مساوی موفقیت در کنکور

کنکور3

باسلام خدمت شما دوستای خوب کنکوری و شما بازدید کننده های سایت کنکور نیوز

امیدوارم حالتان خوب باشد و تا امروز محکم و استواربرای موفقیت در کنکور تلاش کرده باشید و اگربه هردلیلی تابه حال به اندازه ی دلخواهتون تلاش نکرده اید ازاین به بعد با جدیت  بیشتر درس بخوانید .

من به شما یک قول می دهم که اگر از امروز باجدیت تمام درس بخوانید موفق خواهید شد.

موفقیت در کنکور

امزوزه علم این موضوع را پذیرفته که انسان اندیشه ها و فرایندهایی را که به آن ها فکر می کند جذب خویش می کند و اندیشه هاوفرایندهایی را که  به  انها فکر نمی کند ، هرچند به آنها خیلی  نزدیک باشد ، ازخود دور می کند.

درصورتی  به اهدافش دست می یابدکه به هدفهایی که فکرمی کندباور داشته باشدوباتمام وجودپذیرفته باشدکه درصورت تلاش به آنها خواهدرسیدودردل به شک نیفتدکه ممکن است……….

به یاد داشته باشید که شما برای موفقیت تلاش زیادی کرده ایدواین روزها هم باانگیزه ای مضاعف به  تلاش ادامه دهید. برای اینکه آرامش خودراتقویت کنید به تلاش هایتان ، به شبهایی که بیدارماندید ، وبه صبح هایی که زود بیدار شدید فکر کنید.

اگر به اهدافتان ایمان داشته باشیدباتلاش به آنها خواهیذ رسید فقط کافی است جملات منفی وشک برانگیز را از وجود خود بیرون کنید. به سعی کنید برای خودتا و تلاش هایتان ارزش قایل بلشید و از کلمه نمیتوان استفاده نکنید ، ناامید نباشید چراکه ناامیدی یعنی باور دارید که خدا در زندگیتان نقشی ندارد  بگوییدبه کمک خدا تلاش می کنم و به بهترین نتیجه دست خواهم یافت.

درست است که زمان زیادی باقی نمانده اما این زمان زمان کمی هم برای موفقیت نیست برای ثانیه ها ارزش قایل باشید و باورکنید که می توانید کارهای مهم زیادی رادرهمین زمان کم انجام دهید.

بیاد دارم دوستی داشتم که تابستان خود را تنها به کلاس رفتن  اختصاص داده بود و با این باور که هر آنچه در کلاس گفته میشود را تمام و کمال یاد میگیرد هیچ دوره و مطالعه ی دیگری نداشت با شروع سال تحصیلی  متوجه شد که چقدر از سایر دانش اموزان فاصله دارد و عملا قید کنکور دادن در ان سال را زد اما در اواسط بهمن ماه بود که با صحبت های مشاور تصمیم گرفت تمام تلاش خو را بکند او واقعا تلاش کرد و از ثانیه ها استفاده کرد و موفق شد . او الان دانشجوی ترم ۴ رشته پزشکی دانشگاه دولتی است . تنها ویژگی او تلاش ،باور به توانایی های خود و توکل به خدا بود .

مسیرزندگی بسیار لذت بخش است به شرط آنکه ما نیزنگاهمان  رامثبت وامیدوار سازیم وباورداشته باشیم که نگاه مثبت امیدوار انگیزه های مارابیشتر می کند و در نهایت موجب افزایش تلاش ما می شود ودر نتیجه بیشتر تلاش می کنیم وتلاش بیشتر یعنی خودخود موفقیت.

برای موفقیت انجام کارهای عجیب وبزرگ لازم نیست فقط کافی است کارهای کوچک ودرست را مداوم تکرار کنیم .کنکور یه قفل است که به در موفقیت ما زده شده ومابا تلاش کلیدی برای آن پیدا می کنیم .ازتلاش ناامید نشو و ازتلاش دست نکش چراکه اگرقراربود این در باز نشود به جای در دیوارمی گذاشتند.

به یادداشته باش وباور کن که تونل ها ثابت کرده اند در دل کوه هم راهی برای عبورهست « پس ناامیدی چرا؟”

 

 

*پس من با خودم عهدم می بندم که وباجدیت بیشتر ازگذشته و با انتخا ب اهداف عالی  بکوشم که زندگی ام  سرگذشت درگذشت

آرزوهایم نباشدبلکه خاطراتی ازیافتن کلید درموفقیت وحفرتونلی دردل کوه مشکلات باشد*

موفق و سرزنده باشید .

مهندس سلام – سایت کنکور نیوز – ارتباط مستقیم : 09127523889

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور : 09127523889

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی