اسلایدشو

پیچ و سبقت در کنکور

مایکل شوماخر را که می شناسید؟

راننده آلمانی تیم قراری که ۷ بار قهرمان مسابقات “فرمول یک” جهان شد و با ۹۱ پیروزی، سال های سال این عنوان را برای خود حفظ کرد.


پیچ های کنکور
هنگامی که خبرنگاران از وی پرسیدند شما چطور هفت دوره قهرمان مسابقات شدید و در تمامی این سال ها رقیبان شما حتی یک بار هم نتوانستند این عنوان را از آن خود کنند، پاسخی جالب و تأمل برانگیز داد:

“با آنالیز فیلم مسابقات، به این نتیجه رسیدم که اگر سر پیچ ها که همه ی رقیبانم سرعت را کم می کنند من بتوانم با کسب مهارت در کنترل تعادل خودرو، سرعت خود را زیاد کرده از رقیبانم سبقت بگیرم، آن ها تا پایان مسابقه هرگز قادر به سبقت گرفتن از من نخواهند بود.”

بله دوستان متوجه شدید که مایکل شوماخر جوان، چطور در میان ناباوری همگان در مسابقات قهرمان می شد و همواره این عنوان را برای رقیبانش دست نیافتنی کرده بود.

 

سر پیچ های کنکور سبقت بگیرید و بدانید که کنکور آسان است
فکر کنم که متوجه شدید منظورم چیست.

درس خواندن و مطالعه در دوران طلایی تابستان، همان پیچ مسابقات “فرمول یک” و سبقت گرفتن از رقیبان است؛ زیرا بسیاری از دانش آموزان رقیب شما، تابستان را فقط فرصتی برای تفریح می دانند و از درس خواندن و گذر زمان غافل هستند.

پس هرچه سریعتر کمربندها را ببندید، سرعتتان را زیاد کنید و سر پیچ ها از رقیبانتان سبقت بگیرید!

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور : 09127523889

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی