مواد امتحانی و ضرایب کنکور ارشد ۹۸ اعلام شد

اخبار

مواد امتحانی و ضرایب کنکور ارشد ۹۸ اعلام شد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار اطلاعیه ۱۵ مهرماه ۹۷ درباره جداول رشته‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، تغییراتی در مفاد جداول برخی از رشته‌های امتحانی صورت گرفت. بر این اساس جداول نهایی به صورت کامل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون (دفترچه شماره ۱) درج خواهد شد.

بر اساس آخرین اصلاحیه در مجموعه امتحانی ۱۱۰۶ علوم ورزشی رشته «روانشناسی ورزشی بدون گرایش» به عنوان رشته ردیف ششم این مجموعه امتحانی اضافه شد. همچنین آموزش زبان ژاپنی در مجموعه امتحانی ۱۱۲۸ به مجموعه های امتحانی گروه آزمایشی علوم انسانی اضافه شد و آزمون این کد رشته امتحانی منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

در مجموعه امتحانی ۱۱۳۱ مطالعات جهان، برای رشته گرایش «مطالعات جهان گرایش مطالعات جنوب آفریقا» درس شماره ۱۵ با عنوان «تاریخ و فرهنگ جنوب آفریقا» به زبان انگلیسی اضافه شد. پذیرش در این رشته به صورت خاص با شرایط تسلط کامل به زبان و همراه با مصاحبه (به زبان تخصصی رشته) خواهد بود.

در مجموعه امتحانی ۱۱۳۱ نیز برای رشته‌گرایش «مطالعات جهان گرایش مطالعات جنوب آفریقا» درس شماره ۱۵ با عنوان «تاریخ و فرهنگ جنوب آفریقا به زبان انگلیسی به مجموعه عناوین دروس امتحانی اضافه شد و پذیرش در این رشته به صورت خاص با شرایط تسلط کامل به زبان و همراه با مصاحبه (به زبان تخصصی رشته) خواهد بود.

همچنین در مجموعه امتحانی ۱۱۵۶ آماد، دانشگاه علوم انتظامی امین نیز به عنوان پذیرنده اضافه شد. پذیرش دانشجو در این رشته، فقط برای دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و دانشگاه علوم انتظامی امین فقط از میان برادران انجام خواهد شد.

همچنین اصلاحات مجموعه ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان برای اطلاع از جزییات آن می‌توانند به آدرس اینترنتی این سازمان به نشانی ‌www.sanjesh.org مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول ) یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بعد از یک برنامه منظم …

تماس تلفنی