اسلایدشو
 
 
کنکور نیوز:
درواقع همان‌طور كه افراد برای تقویت بنیه جسمی و توان بدنی خود به باشگاه‌های ورزشی می‌روند باید ذهن خود را نیز تقویت كنند و توانایی‌های آن را پرورش دهند.
وقتی موضوع محاسبات ذهنی مطرح می‌شود، هدف این نیست كه در عصر پیشرفته امروز ـ كه ماشین حساب حرف اول را در محاسبات می‌زند ـ ما رویكرد بازگشت به عقب داشته باشیم، بلكه موضوع این است كه كاری كنیم توانایی ذهنی و بهره‌وری مغزی دانش‌آموزان بالا برود.
و باید توجه نمود در کنکور استفاده از ماشین حساب ممنوع میباشد.
هم‌اكنون ما با افراد زیادی رو‌به‌رو هستیم كه احساس می‌كنند در تحصیل یا در شغل‌شان پیشرفت نمی‌كنند كه به اعتقاد مشاوران کنکور نیوز، علت این درجا زدن‌ها و حتی عقبگردها نبود خلاقیت است.
باید باور كرد همه ما در شغلی كه داریم یا در رشته‌ای كه درس می‌خوانیم اگر خلاقیت به خرج دهیم، موفق‌تر از امروز خواهیم بود.
مشاوران تحصیلی همواره با كسانی مواجه می‌شوند كه در حین انتخاب رشته برای دانشگاه مایلند در بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول شوند، یعنی كسانی كه حاضرند برای این موفقیت هزینه‌های زیادی هم بپردازند. اما واقعیت این است كه نفرات برتر كنكور لزوما كسانی نیستند كه بیشتر از دیگران خرج و بیشتر از افراد دیگر وقت صرف می‌كنند، بلكه آنها كسانی هستند كه راه درست را انتخاب کرده و با راهنمایی مشاور مورد تایید راه موفقیت را پیدا کرده اند.
به اعتقاد ما، این مهارت‌ها باید عمومی شود و همه دانش‌آموزان بتوانند با مهارت‌هایی فراتر از كتاب‌های درسی وارد مقاطع تحصیلی مختلف شوند، نه این‌كه فقط عده‌ای خاص به علت تلاش فردی، چنین توانایی داشته باشند. در این شرایط است كه رقابت‌ها نیز دلچسب‌تر می‌شود.
البته این مهارت‌ها باید در تمام طول تحصیل به دانش‌آموزان آموخته شود و یادگیری‌ها آهسته و پیوسته باشد، چون اگر قرار باشد همه این مهارت‌ها فقط در سال آخر مدرسه آن هم برای موفقیت در كنكور یاد داده شود، رسیدن به مهارت‌های مغزی كه توأم با تفكر سیستمی باشد، آن‌طور كه دلخواه است، به دست نمی‌آید.و نیاز مند مشاوره و راهنمایی هدفمند است
شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور : 09127523889
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی