اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ ، ثبت‌نام‌ از داوطلبان متقاضي شركت درآزمون سراسري سال 1393براي پذيرش در دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي و دانشگاه آزاد اسلامي كه در زمان مقرر (16/9/92 لغايت 29/9/92) موفق به ثبت نام نشده اند و همچنين ويرايش اطلاعات ثبت نامي آندسته از داوطلباني كه در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نموده اند

اخبار

 

بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ آندسته از داوطلبان‌ متقاضي‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ براي‌ پذيرش دانشجودردوره‌هاي‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي و بين الملل دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال 1393 و همچنين متقاضيان تحصيل در آن دسته از كد رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه پذيرش درآنها درسال 93 براساس آزمون صورت مي‌پذيرد، و در زمان مقرر (16/9/92 لغايت 29/9/92) موفق به ثبت نام نشده‌اند، مي‌رساند كه‌ ثبت‌نام‌ مرحله دوم براي‌ شركت‌ در آزمون‌ مذكور از روز شنبه مورخ 3/12/92 (سوم اسفندماه‌ 1392) منحصراً از طريق شبكه اينترنتي اين سازمان آغاز و در روز سه شنبه مورخ 6/12/1392 (ششم اسفندماه‌ 1392) پايان‌ مي‌پذيرد. 

 لازم به  ذكر است آندسته از داوطلباني كه در زمان مقرر (16/9/92 لغايت 29/9/92) نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند مجاز به ثبت نام مجدد نمي باشند و مي توانند در  تاريخهاي فوق نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامي و در صورت نياز نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند. اطلاعيه تكميلي ثبت نام در نشريه پيك سنجش مورخ 28/11/92  درج خواهد شد. 

ضمناً موضوع شركت داوطلبان داراي مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد ناپيوسته در آزمون سراسري براي ادامه تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي و همچنين رشته‌هاي كارشناسي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، بند «ز» صفحه 5 دفترچه راهنماي ثبت‌نام به شرح ذيل اصلاح و براي اطلاع داوطلبان اعلام مي‌گردد:

«ز) مطابق مصوبه چهل و پنجمين جلسه شورايعالي برنامه‌ريزي علوم پزشكي مورخ 7/12/1389، مقرر گرديد دانش‌آموختگان مقطع كارشناسي در صورت شركت مجدد در آزمون سراسري و قبولي با رعايت شرايط زير مجاز به ادامه تحصيل در مقطع دكتراي عمومي رشته‌هاي پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي و يا مقطع كارشناسي رشته‌هاي گروه آموزش پزشكي ‌باشند.

1) لزوم گذراندن طرح نيروي انساني براي دانش‌آموختگان مشمول طرح.

2) دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان يا دستگاه‌هاي اجرايي و عدم دارا بودن تعهدات سهميه بومي و يا سهميه مناطق محروم.

3) نداشتن ممنوعيت تحصيل از نظر سازمان نظام وظيفه.

4) چنانچه داوطلب در مقطع كارشناسي از آموزش رايگان برخوردار بوده است، در صورت قبولي در دوره‌هاي مزبور، ملزم به پرداخت شهريه مطابق مصوبه هيأت امناي دانشگاه مربوط مي‌باشد.

5) تطبيق دروس تخصصي مقطع كارشناسي، در دوره دكتري عمومي (پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي) امكان‌پذير نمي‌باشد.

6) مطابق مصوبه شصت و چهارمين جلسه شوراي معين شوراي عالي برنامه‌ريزي علوم پزشكي مورخ 8/3/90، پذيرفته‌شدگان در دوره‌هاي دكتراي عمومي رشته‌هاي پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي و يا مقطع كارشناسي در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و يا شعب بين‌المللي اين دانشگاهها، حتي در صورتيكه در مقطع كارشناسي از آموزش رايگان برخوردار نبوده‌اند، ملزم به پرداخت شهريه در مقطع قبولي مي‌باشند.

ح) مطابق مصوبه پنجاه و يكمين جلسه شورايعالي برنامه‌ريزي علوم پزشكي مورخ 25/3/92 و مصوبه جلسه يكصد و سيزده شوراي معين شوراي عالي برنامه‌ريزي مورخ 17/6/92، مقرر گرديد دانش‌آموختگان مقاطع كارشناسي ارشد ناپيوسته كليه رشته‌هاي تحصيلي و دكتري عمومي (پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي) و دكتري حرفه‌اي دامپزشكي بتوانند با رعايت شرايط ذيل و از طريق شركت و قبولي در آزمون سراسري، در مقطع دكتري عمومي رشته‌هاي پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي، صرفاً در شعب بين‌الملل دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ادامه تحصيل دهند.

1) لزوم گذراندن طرح نيروي انساني براي دانش‌آموختگان مشمول طرح.

2) دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان يا دستگاه‌هاي اجرايي و عدم دارا بودن تعهدات سهميه بومي و يا سهميه مناطق محروم.

3) نداشتن ممنوعيت تحصيل از نظر سازمان نظام وظيفه.

4) كليه پذيرفته‌شدگان در شعب بين‌الملل (اعم از اينكه در مقاطع قبلي تحصيل از آموزش رايگان برخوردار بوده يا نبوده‌اند)، ملزم به پرداخت شهريه مطابق مصوبه هيأت امناي دانشگاه و مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مي‌باشند.

5) دانش‌آموختگان مقطع كارشناسي ارشد پيوسته وناپيوسته صرفاً قادر به تحصيل در شعب بين‌الملل مي‌باشند.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش اول ) یکی از سوالاتی که ذهن اکثر داوطلبان کنکور را درگیر کرده است، این است که چطور برای کنکور درس بخوانند تا بهترین نتیجه را بگیرند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بعد از یک برنامه منظم …

تماس تلفنی