اسلایدشو
دمنوش‌هایی برای کاهش استرس/پرتقال و سویا زیاد بخورید

برای کاهش استرس،اضطراب و اختلالات ناشی از آن مانند سردرد و بی‌خوابی، مصرف برخی دمنوش‌های گیاهی مانند بابونه،سنبل الطیب و اسطوخودوس و مصرف برخی خوراکی‌ها مثل آب،پرتقال،سویا،برگه زردآلو و سیب‌زمینی توصیه می‌شود.

بهتر است افرادی که دچار استرس هستند به مقدار زیادی آب بنوشند چون آب یک کنترل کننده اعصاب است.همچنین ورزش کردن و به خوبی استراحت کردن نیز در کاهش استرس‌های روزانه موثر است.

وی ادامه داد: مصرف میوه هایی که ویتامین C دارند نیز توصیه می شود در این میان مصرف پرتقال مفید است چون میزان قند خون را در حد نرمال نگه می دارد و در کاهش استرس موثر است.

این متخصص طب سنتی گفت: خوردن میوه زالزالک نیز برای کاهش اضطراب مفید است چراکه ضربان قلب را تنظیم می‌کند.
وی ادامه داد: مصرف دمنوش اسطوخودوس می‌تواند اعصاب را آرام و و ناراحتی‌های عصبی را رفع کند. همچنین خوردن دمنوش بادرنجبویه نیز توصیه می شود چون ضد اضطراب است و اثر آرامبخش دارد.

حسینی بر مصرف سبزی‌ تاکید کرد و گفت: سبزی‌ها پتاسیم زیادی دارند و این ویتامین برای تقویت اعصاب مفید است.

وی ادامه داد: برگه زرد آلو منیزیم زیادی دارد و به همین دلیل سطح قند خون را متعادل کرده و استرس را کاهش می دهد.

این متخصص طب سنتی گفت: گیاه سنبل الطیب نیز کاربرد ضد استرس دارد و اختلالات خواب را برطرف می کند.همچنین خوردن دمنوش بابونه نیز سردرهای عصبی را درمان می کند،آرامبخش و ضد اسپاسم‌های عصبی است.
حسینی مصرف سویا و سیب زمینی را نیز در کاهش استری موثر دانست و گفت: سویا منیزیم،پتاسیم و کلسیم دارد و سیب زمینی نیز به دلیل داشتن کربوهیدارت، میزان قندخون را کنترل کرده و استرس را کم می‌کند.

ارتباط با مشاوران موسسه کنکور آسان است : 09127523889
 مارا در کانال تلگرام دنبال کنید :تلگرام کجاي کاري؟
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی