اسلایدشو


آب پرتقال به جای کلاس کنکور!

 

براساس جدیدترین مطالعات آب پرتغال می‌توان نقش مهمی در فراهم آوردن مواد مغذی برای مغز شود.

 

 نوشیدن آب پرتغال می‌تواند عملکرد مغز به صورت شگفت‌انگیزی بهبود ببخشد.

 

در یک تحقیق انجام شده در بین 55 دانش‌‌آموز فرانسوی با سن متوسط بین 16 سال به این نتیجه رسیده‌اند، افرادی که در روز مقدار مشخصی از آب پرتغال طبیعی را مصرف می‌کنند، عملکرد مغزی آنها 8درصد نسبت به افرادی که از آب پرتغال استفاده نمی‌کنند بهتر بود این نسبت به مدت 8 هفته به طول انجامید که در پایان این 2 ماه دانش‌آموزان مصرف کننده آب پرتغال عکس‌العمل بهتری داشتند و حافظه یادگیری آنها نسبت به دیگران فوق‌العاده بهتر شده بود طبق گفته محققان بهتر است که مصرف آب پرتغال به صورت روزانه و صورت ناشتا مصرف شود این کار باعث می‌شود عملکرد شیمیایی بدن بهبود یابد که این امر به مغز خیلی کمک می‌کند و باعث بالا بردن سطح یادگیری ما می‌شود.

 

البته باید این موضوع را در نظر داشت که مصرف روزانه آب پرتغال می‌تواند باعث بالا رفتن سطح قند شود پس اگر مایل هستید از این رژیم غذایی پیروی کنید بهتر است برخی دیگر از مواد قندی که به طور روزانه مصرف می‌‌کردید را از رژیم غذایی خود حذف کنید تا رژیم شما متعادل شود.

 

آب پرتغال یک منبع مهم از مواد شیمیایی گیاهی است که به فلونیودها معروف هستند مطالعات اخیر نشان داده که فلاونوئیدها ممکن است حافظه را از طریق فعال‌سازی مسیرهای انتقال سیگنال‌ها در مغز افزایش دهند و یادگیری مغز را نیز بهبود می‌بخشد.

 

مصرف این ماده همچنین می‌تواند مغز ما را برای یادگیری در سنین پیری نیز آماده نگه دارد شاید این کار ارزان‌ترین راه برای جوان نگه داشتن مغز است. اگر شما نمی‌توانید به صورت مداوم از این ماده استفاده کنید باید سعی کنید که حتماً در دوران امتحانات و قبل از کنکور از این رژیم مفید استفاده کنید.

 

شاید این کار از کلاس‌های کنکور برای مغز شما مفیدتر باشد و بتواند قدرت یادگیری را بسیار افزایش دهد به طور کلی موادی که حاوی فلاونوئیدها هستند می‌توانند عملکرد مغز را افزایش دهد.
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات
چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم

چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟ یکی از دغدغه های داوطلبان کنکوری در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی درس فیزیک میباشد درسی استدلالی و نیز محاسباتی که اکثر دانش آموزان از آن هراس دارند و معمولا درصد پایینی در آن کسب میکنند. اما نکاتی ساده و کاربردی وجود دارد …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش سوم ) نکات طلایی مطالعه برای کنکور – بهترین روش نشستن برای درس خواندن یکی دیگر از نکات مطالعه برای کنکور، بهترین روش نشستن برای درس خواندن می باشد. نشستن صحیح هنگام مطالعه برای همه داوطلبان به ویژه افرادی که زیاد مطالعه می …

اسلایدشو
نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم )

نکات طلایی مطالعه برای کنکور ( بخش دوم ) کیفیت هوای تنفسی: کیفیت هوای تنفسی مکان مطالعه برای کنکور، هم از نظر ایجاد نشاط و هم از لحاظ فراهم آوردن موجبات کسالت خیلی مهم است. تنفس در اتاق در بسته که هوا به قدر کافی در آنجا وجود ندارد، باعث …

تماس تلفنی